Mijn account
Winkelwagen
0

Vragen of onze wijnen of diensten? Bekijk hieronder onze antwoorden

home / faq

FAQ

Wij proberen altijd zo helder mogelijk te blijven en duidelijk te communiceren. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je wellicht een antwoord vinden bij een van de volgende vragen. Toch nog een vraag? Stuur dan gerust een mailtje naar info@wijnboerwijnen.nl.

Wat is jullie voorraad?

We hebben altijd een paar honderd flessen op voorraad en onze webshop is gekoppeld aan deze voorraad. Indien een fles niet meer op voorraad is is dat dus zichtbaar in de shop.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen worden binnen 5 werkdagen geleverd.

Wat als de wijn van slechte kwaliteit is?

Doordat we onze wijnboeren persoonlijk kennen weten we met hoeveel passie en vakmanschap zij produceren. Desondanks kan het voorkomen dat een wijn niet goed smaakt. Laat dat ons dan weten via info@wijnboerwijnen.nl, en we nemen contact op over een oplossing.

Leveren jullie ook voor speciale gelegenheden?

Zeker, we maken graag voor iedere speciale gelegenheid een voorstel op maat en kunnen daarin samenwerken met andere partijen in ons netwerk. Van kleine huis-borrels tot complete events of proeverijen op externe locaties, alles is mogelijk en we denken graag mee. Voor inspiratie of verzoeken:  info@wijnboerwijnen.nl.

Kan ik wijnen komen proeven?

Dat kan, we hebben geen winkel of vaste locatie maar organiseren regelmatig proeverijen. Check onze social media of de site voor aankomende events.

Waar kopen jullie de wijnen in?

We kopen de wijnen direct bij de wijboer. Daardoor hebben we geen extra kosten voor tussenhandel en de beste controle over de kwaliteit van ons product.

Kan ik als zakelijke klant een abonnement afsluiten?

Ja, dat kan. Stuur een mail naar info@wijnboerwijnen.nl en we maken het voor je in orde.

Wie komt mijn bestelling bezorgen?

Voor onze leveringen werken we samen met flespakket (flespakket.nl). Een van hun bezorgers komt de bestelling dus bij je afleveren.